vineri, 22 iulie 2011

Vii parca te duci...

In primul rand imi place sa te supar,stiu si recunosc
Fiecare cuvant cade prost,de lacrime se loveste:pleosc!
Trebuie sa faci abstractie
Sa iei totul drept o mica aberatie!
Ca eu sunt o ciudata intr-o lume de nebuni..
O visatoare acoperita de carbuni.
Nu stiu de ce fata ta e scrijelita de durere
E numai fericire din punctul meu de vedere.
Imi place sa te chinui,dulce-i tortura
Tu iti acoperi inima de parca nu-i vad spatura...
Sunt ca un criminal,sunt vinovat!
Dar de ce ascunzi ceva ce am furat?
Un gol ti-a ramas,stiu,parca'i in stomac..
Lacrimi si nervi pe paine ai mancat.Ce tolomac!
Te-ai saturat de mine,e normal
Dar eu cred ca te superi din ceva prea banal!
Si acum stai te gandesti pe unde s-o apuci
Ce faci? Vii? Hai, ca vii parca te duci...

2 comentarii: