luni, 18 iulie 2011

Frica de mine

Rataceasc in capul tau
Si ma pierd de un suflet,de al meu
Ti-l dau tie cu tot cu trup
Zac in bratele tale si usor de el ma rup

Degete impreunate
Inauntru de al nostru sange cald,venele ne strabate
Si in rosu eu ma scald
Buze inclestate
De aceasta frica
Ca nu vezi,nu auzi,nu simti,doar visezi
In alta lume te gasesti si in inima mea plonjezi

Frica de detasare,de lume,de trecut
E doar o alta imbratisare,un sarut neintrerupt
Tie frica de mine,de necunoscut
Dar aminteste-ti,totul se ia de la-nceput!

-o sa scriu dastea pan' la 80 d'ani,fie ca e ploaie sau soare,fie ca sunt singura sau nu...
                  ..capu' tot la prostii dastea ma va duce..visatoarea de mine-

2 comentarii:

  1. doamne cata dreptate ai cu ultimul vers...deci m'ai pus bine pe ganduri...

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca poezia are un sens..si pentru altii nu doar pentru mine:D..si trebuie sa recunosc m-am inspirat si din viata mea...

    RăspundețiȘtergere