miercuri, 13 iulie 2011

Ceva ce suna a manea...

Avem asa: o plaja la mare, o pitipoanca si un cocalar si restul suna cam asa:

Iubitzica:-Iubii nu e asa ca arat ca Inna in costumul asta de baie?
Iubitzelu':-Sigur iubitha,esti sexoasa sa moara mama!Dha eu cum arat,iti place ce vezi,nu?Uite am mai trecut pe la sala si uite ce abdoment am facut!
Iubitzica:-Dha iubii ma exciti cand vorbesti despre tine!Si arati foarte bine!
Iubitzelu':-Auzi fa?Dha nu baga si astia pe plaja aicisea,niste Florin Salam,ca mor da' plictiseala!
Iubitzica:-Nu stiu iubii,da poate mergem si noi intr-un club dala' mai pe seara asa..
Iubitzelu':-Dha iubii mergem,dupa meci mergem...
Iubitzica:-Bine iubii,dar vreau sa imi cumperi ceva cu care sa ma imbrac ca nu am nimic sexy asa...
Iubitzelu':-E nu ai ..si carpele alea din alea 4 geamantane ce sunt?Oricum tu arati bine cu orice iubii...
Iubitzica:-Ai ma iubiii,te rooog!(cu bot roooz)..ca diseara nu mai primesti nimic de la mine...
Iubitzelu':-Bine iubii facem rost si de carpa sexy...
Iubitzica:-Te iubesck iubiii dulce,dulce!
Iubitzelu':-Bine fa acu' lasa-ma ca mi s-au indulcit semintele,na!..pheuu!
Iubitzica:-O sa vezi iubii ca o sa arat mai smecher decat curvele alea din club...
Iubitzelu':-Te cred iubii,sa moara toate gainile de pe casa,daca nu esti tu cea ma' sexoasa!
Iubitzica:-Vai iubii vin' aici sa te pup!
Iubitzelu':Muah!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu