joi, 11 august 2011

Incalcire...

Vocile imi sufla o incalcire de sentimente
Toate spinoase printre bataile de inima violente
Zambesc cu ce am mai simplu,mai pur
Si incerc sa stau ascunsa de tot ce e dur...
Stau aproape de trupul tau,de tine
Si caut disperata o sursa de lumina in mine
Dar nu,tu aduci in mine numai caldura,fericire
Daca-i fi doar suflet te-as sti nu din ghicire
Te recunosc fara clipire si secunda
Esti singurul care in mine se afunda
Si ma sti si sti cum sa-mi intri pe sub piele
Inima ta imi pompeaza sangele in vene
Violet tu imi esti,culoarea in care ma astern
Pastrez momentul si ma rog sa fie etern
Nu te uit,privirea-ti nici atat
Si stiu cum prin capul tau usor sa ma-nvart
Pastreaza-ma bine ca restul e nimic
Eu sunt un tot,un intreg sau doar un simplu de-al tau tic!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu